Sadeturkkahvesi Kızlar malum kreş hastalık zamanı geldi çocuklarına grip aşısı yaptırıp faydasını gören oldu mu ?
Feldspar1 Biz yaptırdık kreşe giden kızıma. Faydasını gördük bu sene yine yaptırcaz ama bu sene hangi marka almalıyız onu bilmiyorum. Geçen sene influvac yaptırmıştık