Kızlar hepinize merhabalar☺️ 1 hafta önce belim çok ağırıyordu acile gittim ve ağrı kesici iğne yapıldı kalçamdan ve 3 aylık bebeğim var iğne yapıp gönderdiler şimdi ise 2 gündür yeri açıyor hafif bir morluk var ama acıyı hep hissediyorum orda başına gelen var mı normal mi acaba gerçer mi morarma sebebi nedir teşekkür ederim şimdiden 🥰