merhaba oğlum 4 aylık 3 gundur çok yoğun kusması var süt kesiği şeklinde dün 5 dakika araliklarla kusmaya basladı hastaneye goturduk yatış verdiler sıvı takviyesi yapildi tahlillere bakildi usutme baslangici dediler bugun cikimisiz yapildi ama ara ara kusmalar devam ediyor cok endiseleniyorum bu durumu yasayan annelerimiz varsa tecrubelerini paylasirsa sevinirim