Merhaba cumartesi günü test yapmıştım silik çıkmıştı erken gebelik testi yaptım gün içerisinde daha belirgin çıktı. Bu arada 6 ağustosta adet oldum. 20-28-29 tarihleri arasında korunmasız ilişki yaşamıştım. Karnımdan ultrasonla baktı sağ yumurtalıkta kist var kesenin oluşması için kötü birşey değil ama keseyi göremedim dedi. Böyle bir durum yaşayan varmı?