piyanistbanabirak aryabebek473_ aynısı bnde Dr olmuştu kadın doğum acilden giriş yapmıştım antibiyotik verdi kan tahlili falan yapmıştı çok mu az mı diye
derinsmayko aryabebek473_ aynısı bende de olmuştu ben acile gittim orada temizleyip pansuman yaptılar 1 hafta antibiyotik kullandım ve pansuman yaptım hemen acile gidin bence bı baksınlar
aryabebek473_ Evde pansuman yaptım ameliyat yapan doktor izinli acilde anlamiyo çok küçük yerden geliyor
aryabebek473_ derinsmayko yarın yine kontrol edecek benim sezaryan yapan doktor görmesine rağmen ilgilenmemis çünkü yer yer şiskinlikler vardi
aryabebek473_ Kadın doğuma gittim içinden çok çabuk irin çıkardı pansuman yapti sonra hı ilaç serum verdi acayip şekilde enfenksiyon kapmistjm insallah bebeğe geçmez doktor geçmez dedi zaten de allahim ne zor şeyler bunlar yaa
aryabebek473_ brcnrcvs bi haftaliktim irin aktığı zaman çok korkunç bi surecti hala pansuman yapıyorum. 30 ağustos ta dogum yapmıştım hala da çekiyorum acısını doktor ve kişisel bakım cidden çok önemli