Büyük kızım 2 yaş 2 aylık oldu küçük kızım 1,5 aylık. Büyük kızımda son zamanlarda çok kıskançlık başladı. Küçük kızımı emzirirken hep bir şeyler istiyor. Anne su, anne karpuz, anne uykum vs vs… babası evdeyse sorun yok ama kalkamam diyince birkaç kere çok yoğun bir şekilde ağlamaya başladı. 10-15 dk rahat sürmüştür. Hoşgörüm azaldı gibi hissediyorum. Arada çizgifilm açıyorum. Tepkisiz kalıyorum. O an onun göz hizasına inip de ağlaması bitmesi için güzel şeyler söyleyemiyorum. Yanlış mı yapıyorum sizce? Daha çok ilgi ve sevgi istiyor belki de bilmiyorum. Evde durmak istemiyor mesela.. ben zaten ikisini birden dışarı çıkaramayacağım için babası tek çıkarıyor ya da hep birlikte çıkıyoruz. Eşimin demesine göre parkta markette kendini yere atmaya başlamış son zamanlarda. Ben de dün yaşadım ilk defa. Acaba bizde mi eksiklik var acaba kriz anlarını mı iyi yönetemiyoruz bilmiyorum. Enerjim de yaşama isteğim de azaldı. Tavsiyeleriniz varsa bunlara karşı dinlemeye hazırım. 😿