Kızlar biliyorsunuz perşembe cuma çoğu okul ana sinifi için uyum haftası günü idi. Neyse kızım gayet güzel gitti hatta direk alıştı öğretmenini de çok sevdi, sınıf mevcudu 23 gözükmesine rağmen gelen kişi sayısı 8 kişiydi toplamda. Bugun götürdüm bugünde 8 kişilermiş. Müdür apar topar öğretmenimize gitmesini söylemiş neymiş yeterli sayıya ulaşamamış sınıf. Biz c subeydik bir de a şube var. A şubesi de şuan taş catlasın 10 kişi falan. Tabi grupta herkes isyan etti 8 veliden 4u ben a şubesine çocuğumu vermem diyo, biri evde otursun daha iyi o öğretmenin öğretmenliğini beğenmiyorum diyo. Biri kaydini sildircem diyo. Kimisi farzedin ki mevcut birden arttı tek şubede tıkış pıkış nasıl olcak çocuklar böyle saçmalık mi olur diyo ki çok mantıklı . Her hafta hasta olsunlar ondan sonra rezillik ötesi… Yanı hocada grubu kapattı eşyalarımı topladım apar topar çıktım okuldan çok üzgünüm dedi. Hayatımda böyle bir saçmalık ne gördüm ne de duydum