Aysehifa4 Kızlar ayın 1nde acile gittim grip olduğum için hamilelik şüphesinddn beta HCG baktırdım 0.65 çıktı ama reglim gecikince dün evde test yaptım pozitif çıktı. Daha doktora gidemedim böyle birşey olabilir mi merak ediyorum. Bilen veya yaşayan var mı?