Kızlar bebeğim bir ay 12 günlük. Ama bir yere koyduğum zaman kanepeye yatağa vs hemen bağırıp ağlıyor. Sizin de öyle mi? 🤷♀️ Yanımda birileri olmasa wcye bile gidemem uyumuyor, yerine koyduğumuz an uyanıyor çünkü. Çok kıskanıyırum 4-5 saat uyuyan bebekleri 😅 sürekli kucağımda, gece uyurken de kucağımda boynum belim tutmuyor artık. Şuan bile ayağımda sallıyorum uyandı hatta 🤦♀️