mommandboy 2buçuk aylık bebeğime kehribar bileklik almayı düşünüyorum, gerçekten etkisi oluyor mu? ne gibi etkilerini gördünüz, almaya değer mi?🙈
BENOYLEUYGUNGORDUMM mommandboy ben aldım. Çok da yararlı olduğunu düşünüyorum ama bebeğime alerji yaptığı için takamadım duruyo öylece🤗
starwomen mommandboy Biz takmıştık onun etkisi mi bilmiyorum ama ilk diş hariç hiç diş sıkıntısı yaşamadık
Htchc mommandboy ben kullanmadan önce inanmıyordum etki edeceğine ama oğluma taktıktan sonra salyası kesildi çok nadir akar oldu. Sofimaya internet sitesinden almıştım. Memnunum
Deletedmom_117 mommandboy Ben doğdu dogali kullanıyordum kolyesi var küçükken bilegindeydi Şimdi biynunda faydası var dişlerde üç dış cikaridysa ikisi sorunsuz çıkıyor Agrasifligi yok kullanmayinca huysuz oluyor dış doneminde
hry410_ Ben oğluma 2 ayda başladım uyku sorununu biraz da olsa çözdü diş çıkarma doneminde ağız suyu ateş vb yaşamadık ağrı kesici vb çok nadir kullandim
tugcegekrblt hry410_ gercekten uyku sorununu cözdümü uyumayan cocucgum var 7 aylik dis de yok cikmadi daha belirtisi var ama xikmiyor
ikizlibebekli Ben ikizlerime aldım hala bileklerinde kullanıyorlar etkisi olarak salya olayı bitti diyebilirim iki ayı aşkındır memnunum tesbihanenin sitesinden almıştık