Yorgun_ana112 minikannsi hamileyken de emzirirkende gratiste doğal saç boyası almıştım gece mavisi kullanıyorum ama açıcı falan olucaksa bı doktora danışın
efnanveannesi35 minikannsi hamileyken koyamadım ama doğumdan sonra bebeğim 4 aylıktı boyadım şuan 8.5 aylığız tekrar boyayacağım ama açıçı konusunda bi fikrim yok
hry410_ Doğal olanları kullanabilirsiniz de kimyasal olanları onermiyolar doktorum da demişti doğal icerikli kullanabilirsin kimyasal olmasın diye
minikannsi efnanveannesi35 teşekkür ederim 🙏 bazı ebe ve doktorlar saç dibine uygulanan boya süte etki ediyor diyor bazilarida süte bir etkisi yoktur diyor net bir şey yok bu konu hakkında 😑
efnanveannesi35 minikannsi vallahi herkeste farklılık gösterir durum tabiki ama bugün boyadım bi sıkıntı olmadı şükür