jaleegemen bizimkide aynı 17 aylık olmak üzere memesiz yaşayamıyor resmen. Kahvatısını yapıp direk tıkıyor ağzına. Sofradayken yanında memesiyle oturuyor kalkarken üstünü çırpıp memesini alıp gidiyor. Susturucumuz onsuz napacaz bilmiyorum. Yeğenim de geç bıraktı yengem neler neler yaptı yine de istedi emdi 3.5 yaşındayken anne al bunu çöpe at demiş yengem ısrarla sormuş emin misin bak giderse bidaha gelmez demiş at demiş. Yengem saklamış belki ağlar ister diye o günden beri hiç istememiş o şekilde bıraktı. Bende bıraktırmak istiyorum konuşma açısından çünkü meme emcem diye fazla konuşmuyor dikkatini bize vermiyor ama onsuz da durmuyor özellikle uykusu gelince. Napacaz bilmem