minimini1kus _Goktugunannesi__ tofisada indirim vardi ordan bakiyorum ama gene de bakayim tesekkur ederim 🌸
Beyzaveduru Beyzaveduru benim böyle beyaz elbisem satılık. 40 beden burada zayıftım ama kızımın doğum gününde de giydim beli ipli güzel duruyor.
Tatlican Beyzaveduru Bayani etkilemek istemm ama bu günlük bir elbise ben bildigin abiye giymistim Tamm herkes abiye sevmiyor ama daha dügunluk gibi olsa iyi olur
minimini1kus Tatlican sadeliginden dolayi tercih ettim.Abiyelerim var dugunluk sadesi,taşlısı benim icin mi demistiniz bilmiyorum ama
Tatlican minimini1kus Hayır ben öyle seviyorum ama şimdi gencler sade ve şık seviyor😂Yani sade ama şık tercih edebilirsinz Attiginiz fotidaki guzel Ben bir bayan kerm rengi atmisya ona günlük dedim
minimini1kus Tatlican evet sonradan gordum.Oyle bisey istemiyorum o tarz cicekli sifon elbiselerim var