Canan18 Sumeyyeenes Emzirmeyi biraz azaltıp ikinci planda tutmaya çalışın acıktığı zaman emzirmek yerine bir kase çorba içirmeyi deneyin yavaş yavaş alışır heralde
doganinannesi Sumeyyeenes biz de 14 buçuk aylıgiz kesinlikle yemiyor emmedigi zaman da yemiyor zaten çalışıyorum günde 3-4 defa emiyor gene de yemiyor
Ceyceylan Sumeyyeenes benim bebegimde 13 aylik gerçekten yemiyo yiyorsa da kusuyo delircem artik ama doktora danıştım seni emdigi icin ac hissetmiyor kendini cok emzirme dedi ama agliyo mecbur emziriyorum🤷♀️ bebeginiz kaç kilo acaba
flklc Sumeyyeenes kan değerlerine baktırdınız mı .. her iştahsızlık postuna dalıp aynı şeyi yazıyorum ama ben çok çektim iştahsızlıktan 4-5 kaşık tarhana az biraz meyveyle gün geçiyordu sürekli emiyordu 1 yaş kontrolünde tahlillerde kan değerleri çok düşük çıktı takviye kullandığım halde.. başka bir şurup verdi doktor değerleri hızlı toparlar dedi iştahı açıldı çok şükür ...
Sumeyyeenes Canan18 denedim ama yapısıyor bana meme meme diye yiyip bitiriyor beni mecbur emdiriyorum 😢
Deletedmom136 9 aylık kızım da anne sütü içiyor ama ne var ne kadar var bilmiyorum doyuyor mu bununla anlamıyorum. Burda ve instagramda kase kase çorbalar içen bebekleri görünce bizde büyük bi sorun mu var acaba diyorum yarın doktora gidicez inşallah bakalım :/
Sumeyyeenes Deletedmom136 kilo alimi yavaşlar anne sürü yetmez ki bizimki ilk altı ay çok iyi di şimdi zayıfladı küçücük kaldı
Deletedmom136 Sumeyyeenes keşke yese ben 3 öğün yemek hazırlıyorum 🤷🏻♀️ 9 buçuk kilo kızım mama almıyor sadece anne sütü
Sumeyyeenes doganinannesi evdeyim sıf çocuk için çalışamıyorum neler neler yapıorum yemiyor ya ne yapcam bilmiyorum
Sumeyyeenes Ceyceylan aynen emdirmesem ağliyor mecbur kalıyorum veriyorum zorla yediriyordum şimdi Onuda yemiyor 10 kilo sizinki
Sumeyyeenes doganinannesi zorla yedirdim ya ondandır boyu kısa kaldı 1 yas aşısında 72 cm di şimdi 74 cm olmuştur görmek çok küçük kalmış diyor
Sumeyyeenes doganinannesi ya görenler küçük kalmış 9 aylık çocuk gibi görünüyor diyo sinir oluyorum ya
Sumeyyeenes Deletedmom136 1 öğün de yese çok mutlu olcam ama nerde vitamin balıktayız kullandım hiç bi fayda görmedim