efelinamoms ay gerçekten çok zor rabbim başka dert vermesin kanama olsun da altından kötü bişey çıkmasın anne olduktan sonra daha da korkar oldum. Bende sizin gibiyim doğum yapalı 6 ay 2 gün oldu 1 ay önce adet oldum ilk 7 gün lekelenme gibi başladı sonraki 7 gün normal adet gibi oldu 10 günü geçince doktora gittim ultrasonla baktı bi sıkıntı yok dedi normal dedi zlynda verdi düzene girsin diye ilaca başladım 2-3 gün kesildi tekrar başladı ama adet gibi değil sanki adetin son günündeyim gibi pede bile bulaşmıyor muhtemelen hapın kanaması ama çarşambaya randevu aldım tekrar gideceğim. Ne gibi tetkikler yaptılar size ultrason harici