nghnyekta Oğlum 3,5 yaşında ben çalışmıyorum. Kreşe versem mi vermesem mi çok kararsızım. Kreşe vermeyip haftada 2,3 gün oyun grubu,etkinlik, yüzme gibi yerlere götürmek daha mantıklı geliyor açıkçası. Siz nasıl bir yol izlediniz yardımcı olursanız sevinirim
endoplazmikretikulumiste nghnyekta yaşı gelmiş artık bence bırakın özgürce sosyalleşmesini ve oyunlar oynasın hemde yanında bişiler öğrenir
LinaTuba nghnyekta benim 3 yaşında kızım vermedim o kadar olumsuz yorumlar aldım ki okul öncesi öğretmenleri çok mecbur kalmadıkça 3 yaşı uygun görmüyor çok öğretmen ile görüştüm bence arada oyun grubu mantıklı benim yaşadığım yerde oyun grubu yok ama kendim elimden geldiğince ilgileniyorum öğretmenim bu arada çocuğum için ara verdim
Mnli nghnyekta 3.5 yaş benim için çalışmıyorsanız erken bir yaş kreşe verecekseniz bile hafta da bir kaç yarım gün verin oyun grubu tarzı yerlerde de anaokulu hazırlık grupları oluyor saatlik onlara verebilirsiniz benim oğlum geçen sene ekimde 4 oldu biz 3 yarım gün verdik sonra öğretmeni 4 e çıkardı 1 gün yaratıcı dramaya 2 gün bazen 3 gün de spora gitti çok yeterliydi hem gün içinde sıkılmadı hem de günün çoğunluğunda bizimleydi bu sene de geçen sene gittiği yerin anaokuluna başladık ve o kadar kolaydı ki eski öğrencileri bir sınıf yaptılar sabah kapıdan bıraktık döndük diğer şubelerde ağlayanlar bağıranlar çıldıranlar iyi ki böyle yumuşak geçiş yapmışız
nghnyekta endoplazmikretikulumiste 4 yaşından önce kreşe başlayan çocukların çok erken sıkıldığını duyuyorum çoğu yerde o yüzden arada kaldım bende. Bir sene daha sık sık oyun grubu,spor gibi şeylere götürüp seneye kreşe başlatmış olsam geç mi kalırım sizce
nghnyekta LinaTuba aslında beni de arada bırakan şey bu. Çoğu kişi erken yaşta okula başlayan çocukların okuldan çok çabuk sıkıldıklarını söylediler. O yüzden oyun grubu,cimnastik, yüzme gibi şeylerle bir sene daha vakit geçirip seneye kreşe başlasın diye düşündüm. Bir yanda da çoğunluk gönderince kendimi sorguluyorum yanlış mı yapıyorum diye.
LinaTuba nghnyekta çoğunluk kolay olanı seçiyorda ondan bu bir gerçek ben çok sıkılıyorum evde ama çocuğum için dayanıyorum okul öncesi çok hoca ile konuştum hiçbiri tavsiye etmedi dediğiniz gibi kreşe uzun sene giden çocuk okula gitmek istemiyor örneklerini de gördüm
endoplazmikretikulumiste nghnyekta bize doktor 3 yaşı geçince ideal dedi 3 yaş 3 aylıkken haziranda başlattım çok eğlendiğini söylüyor farkı hissediyorsunuz her yönden
LinaTuba nghnyekta aslında çekinerek yazdım ciddi mi söylediniz şaka mı bilemedim ama gerçekten insanalr kolaya kaçıyor ben ikisini de yaşadım çalışmak çocuk bakmaktan çok çok kolay inanın görüyorum sinirlerim bozuluyor ihtiyaçları yok 4 aylık 5 aylık bebeği bırakıp giden var çocuk dışarıda 3 saat ağlama krizine girdi annenin kulağı duymuyor sonrada anne babayı tanımayan nesil ortaya çıkıyor yanlış anlaşılmasın büyük bir borcu olur paraya gerçekten ihtiyacı vardır ona sözüm yok adam asgari ücrete geçiniyor yaaa
nghnyekta LinaTuba yok yok inanın yürekten söylüyorum. Bu konuya çok önem veriyorum çünkü. Sizin de dediğiniz gibi bütün günümü çocuğuma ayırıp onu ilmek ilmek işliyorum. Etkinlikmiş,oyun oynamakmış,parka gitmekmiş bütün günüm böyle geçiyor. Asla da şikayetçi değilim. Ama herkes okullara gönderirken ya acaba ben yanlış mı yapıyorum diye kendimi yiyip bitiriyorum. Söylediklerinizde çok haklısınız. Sizde benim gibi düşündüğünüz için söylüyorum yüreğime cidden su serptiniz 🌺☺️
nghnyekta Mnli evet çalışmıyorum. Belki yukarı da yazdıklarımı okumuşsunuzdur. Benimde fikirlerim bu yönde oyun grubu,spor gibi etkinliklere götüreyim farklı ortam görsün,farklı şeyler yapsın hem sosyalleşsin hem eğlensin istiyorum. Açıkçası kreş bu yaşlar sadece ticari bir kurum gibi geliyor bana. Ama çoğu kişi kreşleri tercih edince bir yerde yanlışlık mı yapıyorum diye düşünmeden edemedim. Fikirleriniz için çok teşekkür ederim 🌺
LinaTuba nghnyekta sevindim o zaman çünkü insanlarda şu mantık var rahatına ne iyi geliyorsa ona iyi yönde kılıf uyduruyor çocuk psikologları psikiyatrileri çocuğunuz kreşe vermeyin anneler çalışmayın diye resmen bağırıyor Allah’ınızı severseniz 3 yaşındaki çocuğuma ben dayanamıyorum öğretmeni nasıl dayanasın özel okulda bile açıyorlar televizyonu saatlerce çocukta ne yapacak koşuyor okula
nekoydunkafana Birdunyabircennetannesi merhaba bişey sormak istedim size çocuklarımız aynılarmış yarım gün mü gönderiyorsunuz nasıl yapıyorsunuz anlatabilirmisinz rica etsem 😊
nghnyekta LinaTuba buna şahit oldum gerçekten bir kreşe görüşmeye gitmiştik baktım içerden tv sesi geliyor telefondan açmışlar çizgi filmi çocuklar sıralanmış etrafına izliyor başlarında öğretmen bile yok. Gördüğümü bilmiyorlar tabi müdür bizimle görüşmeye gelince dedim ki ben tv izlesin istemiyorum o yüzden buraya gönderilen zaten dedim. Aaa burda asla tv olmaz dedi eee ben az önce gördüm dedim ama şuan boş vakit dedi sonuçta tv varmış dedim bende 😁
Biirbebekbirannee nghnyekta ben oyun grubuna yazdırdım gecen gün. hafta da 3 gün 4 bindi, bugün zam gelmiş 7,500 olmuş. Yarım gün kreşe vermek daha mantıklı geliyor bana çünkü oyun grupları da yarım gün kreş ücreti kadarx. Hem hergün gitmiş olur hemde sosyalleşmiş olur
heygorl Oyun grubu ya da esnek bir kreşe verebilirsiniz oğlum 22 aylık olmak üzere 21.5 aylık, haftada 3 gün yarım gün başladı ama saatler esnek ben 2 veya 3 saatliğine yollayıp uyku saatleri geldiğinde gidip alıyorum. 1 haftada bile çok faydasını gördük. 3.5 yaş için haftada 3 yarım günle başlayabilirsiniz
LinaTuba nghnyekta evet ben özel okulda da çalıştım biliyorum öğretmenlerin bağırma sesini duysanız siz bile korkarsınız bir yerde hak vermiyor değilim ama orda 3 yaşında bir çocuğun kaldıracağı durum değil