Nil_defne Merhabalar daha önce post açmıştım kızım kreşe başlayacak bağışıklık güçlendirici takviye diye bir hafta oldu kreşe gideli ve çok fena hastalandık üst solunum yolu enfeksiyonu 😭böyle olan annelerimiz var mı ? Benim kızım niye bu kadar hasta olmaya meyilli😔bağışıklığı ve kan değerleri de iyi gel gelelim o kadar çok sık hastalanıyor ki 😭bıktım artık yıldım 😭kreşten başka çarem de yok öğretmenim bırakacak kimsem yok 😔
pinkflowers Nil_defne hastalanmayan çocuk var instagram da takip edin,, sarımsak Kürü ve Hindistan cevizi yağı verin günlük bağışıklığı güçlenir,, sayfada daha detaylı bilgiler var kesinlikle deneyin fayda görürsünüz,, geçmiş olsun, 🌸
LinaTuba Nil_defne merhabalar bende öğretmenim o kadar çok kreşle ilgili olumsuz yorum aldım ki okul öncesi öğretmenleri bile tavsiye etmiyor çocuğum 3 yaşında olmasına rağmen vermedim tek maaş yeter dedim çünkü çocuk 2 hafta evde 1 hafta okulda diyorlar hastalıktan ötürü ee hastalanınca kim bakacak ikimizde çalışırken bizim aileler uzakta anlayacağınız çocuğum için gitmedim çpk sıkılıyorum ama olsun hele de şu dönemde her şey yapay çocuklar vitamini bulamıyor ki
Nil_defne LinaTuba ücretsiz izinde misiniz hocam 🤔Cidden öyle olacak olursak ne yaparım bilmiyorum 😔kızım 3,5 yaşında kreşi çok seviyor şu hastalık olmasa ah 😔
Nil_defne LinaTuba ücretsiz izin hakkımı kullandım maalesef 😔tek çarem kreş bakıcıyla denedik olmadı hocam😔yoksa beş yaşından önce okula gönderme taraftarı bende değildim 😔