asli57 insanlar neden birbirini linçler anlamıyorum🤦♀️. Benim de bebeğim 3.5 aylık, doktorumuz 4. Ayda başlayacağız dedi. Sadece anne sütüyle besleniyor bebeğim. Bana 4 ay çok çok erken geliyor. Başka bir doktorla konuştuk çok erken 6 ay beklenmeli dedi. Hemşireye sorduk bazı doktorlar 4 ay tadım için ideal diyor dedi. Açıkçası ben de 5. Ayda başlamaya karar verdim. Tam ortası gibi 🤷♀️ ben de burada takip edeyim de kim ne vermiş, doktoru ne demiş öğreneyim 🥴