Merhaba anneler, bebeğim 2 gün önce 1 yaşına girdi. 8. Aydan beri SMA mama kullanıyoruz fakat kabızlık şikayeti yaşıyoruz,⅔ günde bir zorla yapıyor kakasını ek gıdayı azalttık lifli besin ağırlıklı besledim ama yok. Mamadan olduğunu düşünüyorum var mı öneriniz bu konuda yardımlarınızı bekliyorum