sevda639_ Merhaba kızım fışkırır tarzda kusuyordu ve fizyolojik reflü denildi ama kızım çok yemiyor en fazla 2 ölçek yiyo iki saate bir veriyorum yeterli mi sizce kızım bu arada 75 günlük bu arada