salihayusufali Fındık fiyatları açıklandı mı açıklanmadı mı hala bilginiz var mı kaç haftadır fındığı topladık fındıkçıya verdik bekliyoruz hala net bi açıklama yapılmamış ama belli bi fiyattan alıyolar nasıl oluyor anlamadım ben bu işi
EsrraZ salihayusufali fındık bu sene boş olanda acı diyorlar orduda arkadaşlarım var sizde durumlar nasıl
unluckymom salihayusufali 110 tl olarak alıyorlardı ama randıman olayını bahane eden çok bence 80 bile düşürerek aldılar malesef
Selda03 salihayusufali fındık fiyatları açıklanalı çok oldu. Giresun kalite fındık 132 tl, diğerleri 130 tl tabi bunlar tmo fiyatları. Tüccar farklı fiyatlara alabilir.
pozitifanne06 salihayusufali ay bizimkiler satti bile fındıklar çok küçüktü kuraklık yüzünden olmamış eşime kaça sattınız diye sordum sen böyle şeyleri merak etmezdin dedi söylemedi fiyatını ben de daha sormadım gıcık oldum çünkü 😂
salihayusufali EsrraZ aynen randuman meselesi var buralarda çok düşük çıkıyor herkesin boşlu çürüklü çok var bizimkinin içi gayet iyiydi ama yine düşük randuman geldi anlamadım 🤷🏼♀️
Deletedmom_216 salihayusufali bu sene findiklar maalesef iyi cikmadi nedendir bilemiyorum. Kayin oederimin iki findikligi var iki bahcedeki findik da cok kotu. Findigin ici burus burus resmen.
salihayusufali Deletedmom_216 aynen çoğunluk öyle bizim burdada öyle bizimkinin içi gayet dolgun aslında ama arada yanmış buruşmuşlar vardı demeki düşük geldi randıman
salihayusufali BalkizimBaloglum2 neredesiniz siz kaç randıman sizinki 110 tl bizimki 50 randıman 105 e alıyorlar
Deletedmom_216 salihayusufali Sakarya da 80 mi 90 mi ne o fiyata alan varmis galiba duydugum o en azindan
Selda03 salihayusufali 105ten hiç duymadım Giresun da tüccar şuanda 128 tlden alıyor. Şehre göre değişiyor olabilir.
pozitifanne06 salihayusufali aman boşver dedim kendi kendime naparsa yapsınlar sanki parasını biz mi alcaz 😂