Kızlar ilk çocuğum doğumdan sonra enfeksiyon kapıp dikişlerim açıldı hastaneye yattım cok zorlu bir süreçti oturamadım cocugumu emziremedim mecburen mama verdik
Şimdi meme reddi yaşıyorum çocugum 1.5 aylık emeceği zaman ağlıyor silikon ucuda denedim sizce emmeye tekrar başlarmı?
Bu durumu yaşayan varmı en uzun ne kadar bu durumu yaşadınız tekrar ümit varmı ne yapmalıyım