Esrataluy Kızlar 2 yıl önce emzirme bitirince kontrol yaptırdım bu sefer gittiğimde sonucum bu şekilde çıktı doktorum izmirin en iyi meme radyoluğu . Önemli bir durum yok dedi 6 ay kontrol dedi
8162648 Esrataluy sonuç için bi yorumum yok anlamadığım için inşallah her şey yolundadır bende meme usg yaptırmak istiyorum hangi bölüme gitmeliyim
Bugleminannesi28 Esrataluy kistlerin var birads 3 te kışt olduğunu ama İyi huylu olduğunu sadece takip edilmesi gerektiğini belirtiyor
Nurce Esrataluy doktor yorumlamış ve kötü bir şey olmadığını söylemiş. Buradan nasıl bir yorum bekliyorsunuz merak ettim.
Demett_k Esrataluy merab bugun bende çekindim ultrason. Brads 3 yazıyor. Ama doktora pazartesi göstereceğim doktor ne dedi size acaba
Demett_k Esrataluy bir de benim raporda her iki aksilla da reaktif laplar(lenf bezi) vardır diyo. Siz de de varmış sanırım şimdi inceledim. Bunun için birşey dedimi doktorunuz
Esrataluy Demett_k evet aksilla koltuk altı okuyor benim 2 yıldır var koltuk altında şükür temiz yani 7 ay önce falan büyüdüler sonra durdu büyüme ama riskli olunca söylüyor zaten doktor reaktif kelimesi iyi huylu demek
Demett_k Esrataluy inanın o kadar korktumki internetten bakınca. Pazartesi göstericem sonuçlarını. Teşekkür ederim cevaplarınız için. İçimi ferahlattınız🙏
Esrataluy Demett_k bende öyle internetten bakınca direk kötü çıkıyor dünden beri benimde sol meme ucum acıyor hassas neden olduğunu anlayamadım bende dokunamıyorum acıyor sağ da bişey yok
Esrataluy Demett_k valla bilmiyorum ben çok panik biriyim sabah kalktığımdan beri sol meme ucuma dokunamıyorum çok acıyor