daisy_01 Almak istiyorum ama çok karasız kaldım.Kullananlar önerilerni paylaşırsa sevinirim.Wifi li olan mı yoksa monitörlü olan mı daha kullanıslı .Marka öneriniz nedir
SerenGltkn daisy_01 ikisini de kullanıyorum. Wifiylı olanı dışardeyken çocuğumu rahatça görebildiğim için çok seviyorum. Hareket sensörü var bildirim geliyor telefonuma bebeğimin parmağı kıpırdasa. Monitörlü olan ise hep çantamda. Misafirliğe evlere gittiğimizde çok kullanışlı oluyor yatırdığım odaya kuruyorum hemen. Sürekli kontrol etmeme gerek kalmıyo. Ama dışardayken izleme isteğim olmasaydı sadece monitörlü olan fazlasıyla işimi görürdü. Bir tane alacaksam monitörlü olan. Marka da wifi li da xiaomi monitörlüde motorola kullanıyorum çok memnunum
suheyla92 daisy_01 kiwi pets kullaniyorum memnunum. Wifi bagli telefona uygulama indirip oradan bakıyorsunuz ses ve karanlıkta görüş var isterseniz siz de konuşabiliyorsunuz Oraya ses gidiyor
Birerkekannesi_ Tp link Tapo c210 kullanıyorum, ama kendinden tabletle olan modeli de varmış onu alabilirsiniz bence. Görüntü kalitesi, hareket, ağlama bildirimleri çok iyi.
Birerkekannesi_ daisy_01 acaba markayı mı karıştırdım ama eşimle konuşmuştuk bunun yerime şu modeli falan diye. Ben eşim gelince öğrenip size yazarım.