Kızlar siyah kullandım 7 yıl pişmanım Şuan yeni alacağım renk gri mi daha kullanışlıdır yoksa beyazmı?
Birde marka olarak Bosch,Siemens,ferre,Arçelik,Alveus hangileri sizce iyi ? Şuan çok pahalı birşey almama gerek varmı bilemedim Alveus var o uygun ama diğerleri nasıldır kesin şunu al diyeceğiniz bir ankastre seti önerilerinize açığım 🌸