Kizlarr Yardim..
3 senelik evliyim kizim Nisan da 2 yasina girecek . 22 gunlukte bir kizim daha var ❣ 3 senede 2 hamilelik beni bitirdi.. Kii bebegimde kolikk hic durmuyor kizimla ilgilenemiyorum bile 😖
40 cikinca gidip spiral taktirmak istiyorum ama kaydigini ve ayda 1 kontrole gtmek gerekiyormus . Ayda bir kontrole gidemem. Ve kayarsa hamile kalirsam kesin kafayi yerimm kesinn.😔😔
Hapta tuylenme yapiyormus diye duydum .
Peki biz napcazzz 😑
Onerisi olan ? Su yontem kesin korur diyenn ?
Bilgisi ve tecrubesi olan yazabilir mii 🙇♀️🙇♀️