Kızlar, yeni sezeryan doğum yaptım. Meme reddi yaşamıştım. Mamaya başlamak zorunda kaldık biberonla. Yeni yeni memede durmaya başladı ve emiyor gözüküyor. Şimdi aklıma takılan sütümü çekebiliyor mu ve doyabiliyor mu? Görünürde mememi emiyor ama emin olamıyorum. Doyduğunu nasıl anlayacağım?