Arkadaşlar merhaba önceden de yazmıştım oğlum 27 aylık. 2 sene ücretsiz izinle kendim baktım devlette öğretmenim iznim artık bitti başlamak zorundayım oğlumu kreşe verdim.
O kadar çok ağlıyor ki içim parçalanıyor oryantasyon sürecindeyiz video vs atıyorlar sürekli mutsuz ağlıyor. Ne yapmalıyım ne kadar sürer ailelerden yardım maalesef alamıyorum gurbetteyiz biri kanser biri kalp hastası. Biraz da küçük bir çocuk sanırım uyum sağlamakta zorluk çekiyor, kendimi helak ettim belli bir süre sonra alışıyorlar mı? Eve getirdim daha şimdiden yarın gitmeyeceğim diye ağlıyor 😢