Oğlum 3 yaşında günlerdir okula gitmek için gün sayan çocuk içeri girince paçama yapıştı bütün çocuklar da ağlıyordu onların ağladığını görünce benimki de bastı yaygarayı hiç bir şekilde sakinleştiremedim 2 tane öğretmen vardı çok ilgiliydiler tatlı tatlı konuşup sakinleştirmeye çalıştılar ama benim oğlum hiç susmadı yanımdan ayrılmadı diğer ağlayan çocuklar bir süre sonra sustu oyuna katıldı hemen bütün veliler dışarı çıkıp bekledi bir tek ben kaldım sınıfta ağladığı için yarın nasıl bir yol izlemeliyim normal mi böyle davranması çok üzüldüm alışmayacak diye korkuyorum