Turuncgil 17 aylık bebeğim göz enfeksiyonu oldu gözü kızarık ve şiş doktor moxai diye damla verdi ama gecmiyo 3 gun oldu kullanali sanki daha kötu olmus gibi . Tekrar göturcem ama bu durumu yaşayip nasil tedavi uyguladiniz yazarmisiniz
0mehmet Turuncgil benim bebeğimdede oldu pamuğa sütümü sıkıp gözünü sildim geçti önce gül suyu denemiştim işe yaramamıştı