Olric11 Aydakisiyahedicikk adet olmadığınız için ödem olur şişkinlik olur Bende öyle oluyor en azından Geçmiş olsun
Papatyaa21 Aydakisiyahedicikk kiloyu bilmem ama şişkinlik yapıyor ödem de özellikle karın bölgesinde bn öyleydim 😮💨