Çocuğum 2,5 yaşında ve öfke vurma gibi sorunu var. Oyun grubuna başladık. Ancak oradaki arkadaşlarına vurmak istiyor. Evde de sürekli haraketli bir çocuk. Koltuktan koltuğa atlıyor. Bir çocuk görünce ondan büyükse ise iyi anlaşıyor ancak yaşıtı veya küçükse vurmak istiyor. Beni üzen kısım ise bugün gittiği oyun yerinde çok sinirli ve arkadaşlarına vurmak istiyor ve bunu oyun zannediyor dediler. Çevreden veya çocuk arkadaşlarından zorbalığa uğradı mı diye sordular. Bir anne olarak çok üzüldüm. Ve böyle düşünmeleri açıkçası üzdü. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim. Oyun terapisi veya psikolog mu lazım.