cann65 Kizlar oğlum tam bir aylık mama+süt şeklinde gittiğimizde beri gaz problemi yaşıyor.Aslinda mamasını da değistirmeyi düşünüyorum ama elimdeki bitene kadar gaz damlası kullanayım dedim hangisi iyidir ve reçete ile alınıyor mu
tazecikanne45 cann65 reçetesiz malesef. Sab simplex iyidir. Bi deneyin. Nurse harveyden den memnun olan var.
Turuncgil cann65 hepsini denedim duzenli kullanimda sapsimplex iyi geldi ama tamamen geciren biri yok doktor da pek önermedi
durulinaaa cann65 benimde bebeğim öyleydi hiçbir damla etki etmedi maalesef arkadaşım bana kiraz çekirdeği almamı önerdi aldım ve etkisini çok gördüm onu önerebilirim size deneyin çok etkisi olacaktır
cann65 tazecikanne45 teşekkür ederim peki mama olarak hangisini önerirsiniz ben Aptamil kullanıyordum ama gaz yapıyor paketi bitince bırakacağım
mihni cann65 aptamil proseynı kullanın gazlı bebekler için biz 6aydır onu kullanıyoruz sindirimi kolay
durulinaaa Ysmndfne mikro dalgada yada fırında ısıtıp karnının üzerine koyuyorsnz ısı iyi geliyr ya hemen gazını yapıp altını kirletiyrdu benim yavrum ben faydasını gördm açıkcası gaz sorununu çabuk atlattım ama çok sıkıntı çektim o süreçte bende