ertugrulbusra Kızım 14,5 aylık geçen ay hasta oldu ve bütün huyları değişti.iştahı hala az ve verdiğim yemeği ağzında bekletiyor en sonunda da yutmayıp çıkarıyor. Nasıl değiştirilir nasıl unutturulur bu huy deneyimleyen var mı acaba?