aselannesi33 bizim de oluodu ama daha kırmızı sivilce o zmnlar ıkı üç taneydı daha sonra ara ara daha cok cıktı cildiye ve cocuk doktoru gördü antıbıyotıkli krem fln yazdılar kullandım gectı ara ara tekrarladı ama 5 aydır fln cıkmadı daha cıkar mı yıne bılmm zararsız görünuo dedı doktor kesın şundan fln bıse demedı 🌺