Fulyy ben de kahraman beye götürüyorum ama her gittiğimde sanki bizi ilkndefa goruyormus gibi her seyi unutmus bir sekilde tekrar soruyor gecen hafta alerjisi gecmis olabilir normal mama deneyin dedi bu hafta alerjisi gecmedi diye goturunce 4 aylik cocugun alerjisi gecmez ki dedi e hocam siz dediniz diyince baska sorularla geçiştirdi tek artisi whatsapptan hizlica ulasabilmek