Tubay- 20 günlük oldu bebeğim benimkide gündüzleri emiyor geceleri asla tutmuyor dediğiniz gibi kızararak ağlıyor eliyle itiyor resmen beni sebebi gece aşırı acıkması bi an önce doymak istiyor benim sütümde ağzına dolu dolu gitmediğinden ağlıyor doktor bize mama başlattı 30 ml , bende geceleri her uyandığında mama veriyorum gündüzleride fırsat bıldukça emziriyorum bazen akşamları sütümü sağıp veriyorum