mihni e öyle tabi. Bizim kız bazen gülüyor gülüyor sonra bir zırlıyor gören de darp ettik zanneder . Sonra kucağıma alıyorum 😉😉😉 yapıyor 😄 ağrısı olabilir , canı sıkılıyor olabilir. Belki sadece camdan falan bakmak istiyordur o an bilmiyorum. 4.5 aylık bizim bebiş de bu aralar memeyle pek arası yok. E benim de moralim bozuluyor tabii neden emmiyor diye ama ne beni sevmediği için ne sütüm ona yaramadığı için. Bazen istemiyorlar işte yapacak bir şey yok 🤝🏻