Pofudukkk benim oğlum da aynı öyle ek gıdaya büyük iştahla başladı sonra birden kesildi yemesi içmesi. Diş dedim dişler çıktı yine aynı🙄 şu anda 9.5 aylık çok sık emiyor, sağlık ocağındaki ebe “gece çok emdiği için gün içinde tok kalıyordur o yüzden yemiyordur” dedi. Emme aralarını açmayı denedim acıkınca iyice huzursuzlandı hiç yemedi daha çok emdi 😄kahvaltı olarak hiç bişey yemiyor, öğlen bazen meyveli ya da pekmezli yoğurt yedirebiliyorum, tavuk suyuna ya da et suyuna çorba yapınca biraz içiyor, lezzet olsun hem de damağı alışsın diye tuz hariç acı olmadan baharat katıyorum çorbasına, bi de dışarda ya da balkonda yediriyorum bazen. Alışkanlık edinsin istemiyorum zaten anne sütüyle doyuyor diye, yemeye alışsın diye ara ara çıkıyorum. Örnek verebileceklerim bunlar. Kendinizi yıpratmamaya çalışın, 1 oğlum 3 yeğenim 10-15 küçük kuzenimden gördüğüm kadarıyla çocuk yemiyorsa yemiyor, annenin çabaları yorulmaktan başka işe yaramıyor🤷🏻♀️