Kızlar merhaba kızım bu ay sonu 2 yaşına giricek tuvalet eğitimi için erken diyordum ama son bir aydır bezi takmak istemiyor kirletince rahatsız oluyor bende alıştırmaya başladım bu sabah uyandıktan sonra direk çıkardım bezi sadece 2 kere altına kaçırdı şimdi uyutuyorum sallıyorum uyuyunca farketmeden bezi takıcam daha yeni alışıyor bi iyice öğrensin diye sizce doğrumu yapıyorum yanlış mı yapıyorum nasıl bir yol izlemeliyim??