Kızlar vücudumun her yerin de yüzüm de dahil hep tüyler var çok rahatsız edici. Sırtım göğüslerim göbeğim her yer… önceden lazere gitmiştim ama bi faydası olmadı. Şimdi internetten baktım hirsutizm deniyormuş sanırım buna. Yaşayan var mı? Nasıl tedavi ediliyor ne ilaçlar kullanılıyor