haydii öncelikle sabır diliyorum , ben ağrım da olsa bir cırlardim galiba…
Ben doğum yaptım mecburi acil sezeryan oldum. Sehir hastanesinde dogum yaptim ankara bilkent . Bebeğimi benden önce çıkarmayın beraber cikmak istiyorum dedim. Sagolsun onlarda zaten sensiz çıkarmayız merak etme dedi , bebegim bekleme odasında benimle beraber el eleydik🥹🌸
Benden önceki bir abla vardı. Benden önce odaya alınmıştı bekleme odasına. Onun bebegi yanında yoktu. Odaya cikarmislardi. İnsanların vicsaninami.kalmis bilgisine mi kalmış bilmiyorum artık, söylemeniz daha iyi olur sanırım 😊🤍