Kızım 20 aylık her şeyi yere fırlatıyor örnek su içiyor bardağını atıyor daha önce böyle değildi memlekete gittik görümcemin oğlu yapınca orda öğrendi sanırım yada yaşı ile alakalı bilmiyorum ama zarar veriyor hem bize hem etrafa ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz başına gelen var mı