Nesli_avci Kızlar oğlumun odasını satıyorum ilgilenenler olursa bana msj atabilirler mi çok uygun bir rakama satıcam
Fatma_Mehmett Nesli_avci yatağın resmi var mı peki. Ve neden satıyorsunuz memnun mu kalmadınız ? Görüntü olarak çok güzel görünüyolar
Nesli_avci Fatma_Mehmett yurt dışına çıkıyorum ve normalde satmayıda düşünmüyodum ama kavınyalidem şuanki oturduğu yerden taşınacak ve eşyaları koyacak yerimiz yok ani kararla satmaya karar verdik bizde
Nesli_avci Fatma_Mehmett fotoğrafını anlamadığım bir şekilde koyamıyorum ama monteserro yataklardan 2 kişilik içindeki yatakla beraber satıcam
Fatma_Mehmett Nesli_avci Ay çok güzelmiş biraz yakın olsanız kesin alırdım. Ben de kızımın odası için bu tarz bi takım arıyodum 🫤
Fatma_Mehmett Nesli_avci hayır işte maalesef. Ben taa Samsundayım 😊 ama alacaklıya şimdiden hayırlı olsun