elifozkan 28 ağustosta sezaryen oldumm daha sonrasında 5-6 gün kanamam oldu sonra tamamen kesildii sizin kanamanız kaç gün sürmüstü acaba normal mi
mavipapatya1 elifozkan kanaman az sürmüş sanki 4-6 hafta kanama bekleniyor benim 13 gün sürdü az sürmüş dedi doktorum ve şuan 6 ay sonra ilk adetimi oldum bu yüzden çok kanamam var bugün 34. Günüm
mavipapatya1 elifozkan benimde ultrason muayenem normaldi 40 muayenem de normaldi hatta uzun süren adet için gittim 6. Ayda onda da ultrason muayenemde normal dedi yani biraz da hormonal bir durum