Kızlar oğlum 22 aylık önceden anne baba falan diyordu şimdi demiyo herseye aba aba diyo dil bağı diye bisey duydum ve baktım oğlumda az var gibi dil bağı olanlar varmi aranızda öyle olsa hiç konusmazmiydi çok dilli ama kendi çapinda konuşuyor anlamıyoruz ne dedigini