Aydakisiyahedicikk Zlynda hapa başlamıştım ben 15 gün kanama yapınca halsiz kalıp bıraktım normalde bugün 2 gün önce adet olmam gerekiyordu olmadım her ay düzenli olurdum 12 aydır bu sefer niye olmadı:(
Deletedmom_206 Aydakisiyahedicikk Normal değilm mi? Doğum kontrol hapı hormonlarınızı komple etkiliyor. Düzelmesi zaman alıyor haliyle.
aysebb Aydakisiyahedicikk Biraz daha zaman alabilir normale dönmesi yani 3 ay falan gerekebilir normal yani. 3 aydan daha az veya fazlada sürebilir bünyeye göre değişir oda
Zeynonunmomu Aydakisiyahedicikk off bu hap sende de mi kanama yaptı yaa bende 17.gündeyim hala kanıyor 17gündğr adet olur gi i kanama gına geldi valla azalmıyorda birden mi kesildi kanaman böyle yoksa azaldı da öyle mi kesildi bende hapı bıraktım bu arada
mavipapatya1 Aydakisiyahedicikk ay kanamanız nasıldı adet gibi mi lekelenme gibi az az mı oldu bende kullanıyorum 18. Günüm hala kanamam var
mavipapatya1 Zeynonunmomu kız tüm zlynda kanama postlarında senle ben varız eksik olmuyoruz onlardan. Kanama ne zaman biter ben bu işi o zaman bırakırım yoksa buraya devam 😅😅
Aydakisiyahedicikk mavipapatya1 7 gün cok yoğundu sonra biraz daha azaldı hapı bıraktım 3. Günde kesildi
Zeynonunmomu mavipapatya1 hahahaha valla öyle ya kafayı yiycem kanama bitmiyor bi ummut arıyorumm napayım🤣🤣
mavipapatya1 Aydakisiyahedicikk azalarak mı kesildi birden bitti mi benimde az az geliyor çok az pede bile bulaşmıyor yani silince geliyor
asam Aydakisiyahedicikk bende kullaniyotum bu hapi aksine hic regl olmuyorum nasil bise anlamadim vala 🤷♀️
miniko23 Aydakisiyahedicikk doğum kontrol hapıni bırakınca etkisi en fazla 4 ay daha sürüyormus yani kabaca sizin adet döngünüzün eskisi gibi olması için en az 6 ayınız var bırakmış olsanjz bile
Zeynonunmomu mavipapatya1 kontrolüm yokki 40 kontrolüne gitmiştim doktor bi daha gelmene gerek yok dedi
Zeynonunmomu mavipapatya1 kanama bitmezse gidicem de 1 ay falan sürerse giderim şuan beklemedeyim dua yoluyla 😂