Minel-inannesi brgl310 theranatur onerdi bizim doktorumuz. Arkadasim grintus veriyodu bizim markayi onerdim onuda kullandi. Kullandiktan sonra sizinki daha etkiliymis cabucak kesti oksurugu hiriltiyi digerine göre dedi ama bilmiyorum. Ben hic grintus almadim.
cbkckbr brgl310 her hasta olmasında ilk aklıma gelendir ve çok çabuk keser bizde kullanıyoruz eşimle memnunuz
hamzarslan Minel-inannesi ben teranaturu abisinde kullandım baya iyi geldi kardeşi 1 yaşına yarın girecek kullansaydı bilemedim bebeğiniz kac aylik
Grimor88 Kızım 13 aylık. Dünden beri öksürük ve burun akıntısı var. Bu şurup iyi gelir mi ve kullanabilir mi?
brgl310 cbkckbr İçimi rahatlattınız gerçekten aldım ama kullanamadım doğru düzgün bir şeyler duymadım diye ister istemez korktum araştırdım öyle kötü bir şey de yazmıyor içeriği de temiz ama ister istemez acaba dedim
cbkckbr brgl310 içiniz rahat olsun öksürük varsa ilk aklınıza gelen bu olsun ateş düşürücüyü bile çok zor durumda kalmadıkça vermem ben ama öksürük balgam kolay atılmıyor o yüzden hemen buna başlıyorum
keremikko kaderfeyza içinde bal var 1 yaş sonrası uygun bilgi olsun diye yazmak istedim bir yıl olmuş siz yazalı ama başkasına fikir olsın