goktugbender benim kızım da 15 aylık. Bu su süreci iki hafta boyunca çektik normalde kızımın dişleri 1 gün ateş 2 gün huysuzluk yapıyordu. azı dişleri feci bir şekilde zorladı hem bizi hem onu. Tam iki hafta boyunca ne yeme, içme, durma sürekli kucağımda, hep mızmız hep ağlak halsizlik halleri . 3-4 gün ateşliydi. Bizimde geceleri çok uyanmamı oluyordu. Uykuda ağlamaları vs. Bu süre zarfında dişlerine zeytinyağlı karanfil karışımı sürüyordum. Duş aldırıyordum. Hep değil canının çok acıdığını düşünürsem çok huysuzsa Gece uykusuna geçmeden biraz ağrı kesici veriyordum. Bizde o süre zarfında genelde parkta vs. dışarılardaydık mutlu olsun eğlensin diye. Şu an daha yeni yeni kendimize geliyoruz. Tam iyileşti derken bi süre sonra tekrar başa sarıyoruz. Daha diğer azı dişleri var