Kızlar 2 senedir çalışıyordum, bebeğim doğduktan sonra istifa ettim. Hamilelik süresince 14 gün olan yıllık iznimi kullanmak istedim, kullandırmadılar. Bende istifa verirken belirttim, kullanmadığım yıllık iznimin ücretinin tarafıma ödenmesi gibisinden
3 ay oldu hala yatırmadılar. Ne yapabilirim?